مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 ساعت 18:452019-05-20اقتصادي

وقتی کالایی گران می شود برای خرید هجوم می آورند/ این فرهنگ باید اصلاح شود


دشمنان در شرایط جنگ اقتصادی پیش آمده هر کجا زمینه را برای ایجاد بحران فراهم ببینند، بحران سازی می کنند و در این شرایط هر کس در خاکریز خودش باید به خوبی ایستادگی کند.

- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دشمنان در شرایط جنگ اقتصادی پیش آمده هر کجا زمینه را برای ایجاد بحران فراهم ببینند، بحران سازی می کنند و در این شرایط هر کس در خاکریز خودش باید به خوبی ایستادگی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، رضا رحمانی در سی و هفتمین کارگروه تنظیم بازار اظهار کرد: وقتی کالایی گران می شود، مردم برای خرید آن هجوم می آورند، این فرهنگ باید با کار فرهنگی و به کمک رسانه ها اصلاح شود تا مشکل ساز نشود.

وی افزود: ما در یک جنگ اقتصادی تمام عیار قرار داریم و یک محور مهم جنگ اقتصادی این است که دشمن هر جا زمینه برای بحران فراهم دید، بحران سازی می کند، پس باید در جاهایی که امکان و پیش بینی مشکل وجود دارد برنامه ریزی و کار مداوم انجام شود.

اولین حلقه کنترل قیمت در مرحله توزیع، اصناف هستند وزیر صنعت، معدن و تجارت در بخش دیگری از سخنان خود اولین حلقه کنترل قیمت در مرحله توزیع را خود اصناف دانست و گفت: اتحادیه ها و صنوف نقش مهمی در تنظیم بازار به خصوص در شرایط فعلی دارند و هر اتحادیه و صنفی باید شرایط جنگ اقتصادی کنونی را برای اعضایش تبیین و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی کالایی گران می شود برای خرید هجوم می آورند/ این فرهنگ باید اصلاح شود

وقتی کالایی گران می شود برای خرید هجوم می آورند/ این فرهنگ باید اصلاح شود