مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 ساعت 17:152019-05-20سياسي

زمینه آشنایی دانش‎آموزان با سیره عملی شهدا فراهم شود


مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با بیان این که شهدا بهترین معلمان ما هستند، گفت: وظیفه مشترک آموزش و پرورش و بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس این است که زمینه آشنایی نوجوانان و جوانان را با ارزش های دوران دفاع مقدس و سیره عملی شهدا فراهم آوریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا زینی وند مقدم در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، اظهار کرد: ما با شهدا بزرگ شده ایم، زندگی کردیم و از آن ها درس های زیادی آموخته ایم.

بهترین معلمان ما شهدا و ایثارگرانی هستند که عملاً درس اخلاق، مقاومت، احسان و از خودگذشتگی را از خود به جا گذاشته اند.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی با بیان خاطراتی از دوران نوجوانی خود، گفت: من در دوران متوسطه در جبهه های حق علیه باطل شرکت داشتم و بهترین لحظات زندگی ام را با فرماندهانی سپری کردم که به فیض عظیم شهادت نائل شده اند.

زینی وندمقدم با اشاره به تدوین دانش نامه دفاع مقدس لرستان ادامه داد: بهترین معلمان ما شهدا و ایثارگرانی هستند که عملاً درس اخلاق، مقاومت، شهامت، گذشت، احسان، تعاون و همکاری را به ما آموخته اند.

وی با بیان این که رسالت آموزش پرورش انسان سازی است، افزود: بخشی از فرایند تعلیم و تربیت ناشی از آموزه های دینی و بخشی دیگر آموزه های علمی و ارزش هایی است که همین شهدا و ایثارگران خلق کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه آشنایی دانش‎آموزان با سیره عملی شهدا فراهم شود

زمینه آشنایی دانش‎آموزان با سیره عملی شهدا فراهم شود