مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 ساعت 15:412019-05-20سياسي

توسعه محصولات دانش بنیان در حوزه آب کلید خورد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در نشست مشترک دبیر ستاد توسعه فناوری های آب، - در نشست مشترک، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و رییس صندوق نوآوری و شکوفایی مشکلات و موانع موجود درحوزه آب بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در نشست مشترک دبیر ستاد توسعه فناوری های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و رییس صندوق نوآوری و شکوفایی پس از طرح مشکلات و موانع در حوزه آب مقرر شد تا با استفاده از منابع مالی این صندوق بازار محصولات دانش بنیان تقویت شود.

در این نشست که با هدف رفع مشکلات و موانع تأمین مالی پروژه های فناورانه برگزار شد، دبیر ستاد توسعه فناوری های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری ضمن معرفی ساختار و پروژه های در دست اجرای این ستاد در سطح کشور، مهم ترین دستاورد های این پروژه ها را برشمرد.

همچنین ابراهیمی در ادامه این نشست، مشکلات تأمین مالی پروژه های اولویت دار برای توسعه فناوری این ستاد را شرح داد و بر ضرورت تأمین مالی آن ها تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه محصولات دانش بنیان در حوزه آب کلید خورد

توسعه محصولات دانش بنیان در حوزه آب کلید خورد