مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 ساعت 14:012019-05-20دانش

دانشگاه آزاد نجف آباد در جذب طرح های صنعتی رکوردشکنی کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو, امیررضا نقش با اعلام اینکه رکورد جذب طرح های پژوهشی برون دانشگاهی و صنعتی و کسب درآمد های غیرشهریه ای در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد شکسته شد، - رییس دانشگاه آزاد نجف آباد گفت: رکورد جذب طرح های پژوهشی برون دانشگاهی، صنعتی و کسب درآمد های غیرشهریه ای در این واحد دانشگاهی شکسته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو, امیررضا نقش با اعلام اینکه رکورد جذب طرح های پژوهشی برون دانشگاهی و صنعتی و کسب درآمد های غیرشهریه ای در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد شکسته شد، اظهار کرد: این واحد دانشگاهی در سال 1397 برای نخستین بار در تاریخچه فعالیت خود توانست بالغ بر 35 میلیارد ریال طرح پژوهشی برون دانشگاهی و صنعتی و 21.

5 درصد درآمد غیرشهریه ای به نسبت شهریه دریافتی جذب کند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد افزود: در سیاست های کلان دانشگاه آزاد اسلامی و رویکرد مدیریتی در این دانشگاه ارتباط با صنعت و جامعه از جایگاه ویژه و حساسی برخوردار بوده و فعالیت های دانش بنیان و پژوهش های کاربردی و مسئله محور سرلوحه اهداف دانشگاه است.

وی ادامه داد: در این راستا واحد نجف آباد با وجود زیرساخت ها و توانمندی های ویژه مانند بیش از 180 آزمایشگاه و کارگاه، دو مرکز رشد مصوب، 11 مرکز تحقیقاتی متنوع،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد نجف آباد در جذب طرح های صنعتی رکوردشکنی کرد

دانشگاه آزاد نجف آباد در جذب طرح های صنعتی رکوردشکنی کرد