مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 ساعت 13:352019-05-20اقتصادي

رونمایی از گوشی های جدید سری Huawei P


هوآوی عصر یکشنبه 29 اردیبهشت ماه طی رویدادی در هتل استقلال تهران از گوشی های هوشمند جدید سری P خود در حضور اهالی رسانه ها رونمایی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام هوآوی، در این رویداد که با حضور اهالی رسانه، شرکای تجاری و فعالان شبکه های اجتماعی برگزار شد، دو گوشی Pro Huawei P30 وHuawei P30 lite معرفی شدند.

بابک فیاض قائم مقام هوآوی صحبت خود را با اشاره به چگونگی عرضه محصولات خلاقانه و رقابتی توسط هوآوی شروع کرد و در ادامه تمرکز بر بخش تحقیق و توسعه (R&D) و زنجیره تأمین را اصلی ترین عامل این موضوع دانست.

به گفته وی به طور خاص محصول Huawei P30 Pro حاصل تکنولوژی های نوآورانه ای مانند پردازنده Kirin980، هوش مصنوعی، رابط کاربری اختصاصی هوآوی نسخه 9.

1، دوربین فوق العاده و سایر پلت فرم ها است.

Huawei P30 Pro و Mate X برنده 31 جایزه بین المللی در بالاترین سطح شده اند.

فیاض در ادامه صحبت هایش به این نکته اشاره کرد که هوآوی موفق به فروش بیش از 206 میلیون گوشی هوشمند در سال 2018 و تعداد 100 میلیون محصولات مختلف مثل تبلت، لپ تاپ، ساعت، PC و… شده است.

قائم مقام هوآوی آینده صنعت گوشی های هوشمند را بر پایه هوش مصنوعی دانست و به این موضوع اشاره کرد که استراتژی هوآوی برای آینده خانه های هوشمند از سه لایه متشکل از گوشی، 8 گجت هوآوی و سایر تجهیزات ساخت شرکت های دیگری است که به دو لایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از گوشی های جدید سری Huawei P

رونمایی از گوشی های جدید سری Huawei P