مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 ساعت 12:352019-05-20سياسي

بزرگ ترین محفل انس با قرآن اتباع افغانستانی ساکن مشهد برگزار شد


بزرگ ترین محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی افغانستان و ایران توسط مجمع هماهنگی هیئات مذهبی افغانستانی های مقیم مشهد برگزار شد.

- تصویر تزیینی است بزرگ ترین محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی افغانستان و ایران توسط مجمع هماهنگی هیئات مذهبی افغانستانی های مقیم مشهد برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مجمع هماهنگی هیئات مذهبی مهاجرین افغانستان، حجت الاسلام والمسلمین عباس فرازی نیا، مدیر ارتباطات و امور فرهنگی حوزوی آستان قدس رضوی بیان کرد: یکی از مأموریت های آستان قدس خدمت به زائران و مجاوران امام رضا (ع) است و ما هم اکنون از هر دیاری سر سفره خوان امام مهربان نشسته ایم.

وی گفت: در سال های قبل طرح اکرام رضوی و افطاری در سطح شهر و صحن هدایت حرم مطهر برای 9 هزار تا دوازده هزار نفر برگزار می شد.

این مسئول آستان قدس رضوی تاکید کرد: امسال به دلیل حادثه سیل گلستان و خوزستان و لرستان از محل صرفه جویی مستمر در برنامه های آستان قدس، یک خدمت بزرگ به نام امام رضا (ع) را در مناطق سیل زده شروع کردیم.

وی با بیان این که سفره افطار در حرم مستحب است، عنوان کرد: از محل صرفه جویی در هزینه سفره های افطاری ده میلیارد تومان ذخیره شده است که بعد از ماه مبارک رمضان 500 واحد مسکونی در خوزستان ساخته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین محفل انس با قرآن اتباع افغانستانی ساکن مشهد برگزار شد

بزرگ ترین محفل انس با قرآن اتباع افغانستانی ساکن مشهد برگزار شد