مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 ساعت 12:102019-05-20بين الملل

«جان ویک» به صدرنشینی «انتقام جویان» پایان داد


آخر بازی» پس از سه هفته متوالی، جای خود را در صدر گیشه فروش هفتگی سینمای آمریکا به فیلم جدید «جان ویک» با بازی «کیانو ریوز» داد.

- فیلم انتفام جویان: آخر بازی پس از سه هفته متوالی، جای خود را در صدر گیشه فروش هفتگی سینمای آمریکا به فیلم جدید جان ویک با بازی کیانو ریوز داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ورایتی، فیلم اکشن جان ویک: فصل 3 با بازی کیانو ریوز در نقش اصلی در هفته نخست در سینماهای آمریکا در بیش از 3800 سالن به روی پرده رفت و با فروش فراتر از انتظار 57 میلیون دلاری توانست به سلطه سه هفته ای فیلم انتقام جویان: آخر بازی در گیشه آمریکا پایان داد که این هفته 29.

4 میلیون دلار فروخت.

جان ویک: فصل 3 همزمان با سینماهای آمریکا در 66 کشور خارجی نیز اکران خود را آغاز کرد و با فروش 35 میلیون دلاری، فروش جهانی این فیلم را در هفته نخست اکران به 92 میلیون دلار رساند.

این فیلم به کارگردانی چاد استالسکی با بازی مجدد کیانو ریوز در نقش یک آدمکش حرفه ای همراه است که در جستجوی تروریست ها است.

اما فیلم ابرقهرمانی انتقام جویان: آخربازی با رساندن فروش خود به 771 میلیون دلار جایگاه دوم پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینمای آمریکا را از آواتار (761 میلیون دلار) گرفت و تنها جنگ ستارگان: نیرو برمی خیزد (937 میلیون دلار) را بالای خود می بیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جان ویک» به صدرنشینی «انتقام جویان» پایان داد

«جان ویک» به صدرنشینی «انتقام جویان» پایان داد