مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 ساعت 11:352019-05-20سياسي

عریقات تنها راه پایان دادن به اختلافات فتح و حماس را اعلام کرد


دبیر کمیته اجرایی سازمان آزدی بخش فلسطین (ساف) اعلام کرد که اجرای توافق 12 اکتبر سال 2017 که تحت نظارت مصر منعقد شد، تنها راه برای پایان دادن به اختلافات جنبش فتح و حماس است.

- دبیر کمیته اجرایی سازمان آزدی بخش فلسطین (ساف) اعلام کرد که اجرای توافق 12 اکتبر سال 2017 که تحت نظارت مصر منعقد شد، تنها راه برای پایان دادن به اختلافات جنبش فتح و حماس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری وفا فلسطین، صائب عریقات، دبیر کمیته اجرایی سازمان آزدی بخش فلسطین (ساف) خاطرنشان کرد: توافق 12 اکتبر سال 2017 تحت نظارت مصر، رجوع به اراده ملت فلسطین از طریق انتخابات سراسری آزاد و شفاف را تضمین می کند.

عریقات در ادامه افزود: اجرای توافق مذکور تنها راه برای پایان دادن به اختلافات جنبش فتح و حماس است.

وی همچنین تاکید کرد: تا زمانی که اشغالگری اسراییل ادامه یابد و مادامی که این رژیم به سیاست ها و اقدامات خود با تحمیل اشغالگری ها به ویژه شهرک سازی استعماری ادامه بدهد و به دنبال تداوم یهودی سازی و ارتکاب جنایت های جنگی و محاصر ه باشد، منطقه خاورمیانه درگیر درگیری، افراط گری و خونریزی باقی خواهد ماند.

عریقات همچنین تاکید کرد: جستجوی هر راهکاری که خارج از چارچوب تشکیل دو کشوری و حل تمامی مسائل مربوط به حل و فصل نهایی از جمله موضوع آوارگان با استناد به قطعنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عریقات تنها راه پایان دادن به اختلافات فتح و حماس را اعلام کرد

عریقات تنها راه پایان دادن به اختلافات فتح و حماس را اعلام کرد