مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 ساعت 10:402019-05-20فناوري

ثبت نام و معرفی رایگان آژانس های مسافرتی در سایت seeiran.ir


یکی از عالی ترین زمینه های اطلاع رسانی توان گردشگری یک کشور، استفاده از تارنماهای اینترنتی است.

وب سایت ها به دلیل ارزش اطلاع رسانی زیادی که در سرزمین دیجیتالی اینترنت با یک میلیارد کاربر باسواد دارند، - فرصت خوبی برای معرفی چندزبانه و چندرسانه ای قابلیت های گردشگری یک کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام سیری در ایران، در بین سایت های اطلاع رسانی مربوط به گردشگری یک کشور در وب ، سایت های رسمی از اهمیت زیادی برخوردارند.

سایت های رسمی، سخنگوهای دیجیتالی یک کشور در اینترنت هستند و هرچه این پایگاه ها قوی تر، به روزتر و چند زبانه باشند، مخاطب پذیری آن ها افزایش می یابد.

پایگاه های اینترنتی دارای ماهیتی پویا هستند و امکان تغییر و جابجایی تصاویر و متون را بدون ایجاد هزینه جدید ممکن می سازند.

همچنین افزایش شمار کاربران اینترنت و ظرفیت و قدرت بالای پایگاه های اینترنتی برای تأثیرگذاری بر جوامع موجب افزایش بازاریابی در صنعت گردشگری می شود.

مسئولین پرتال سیری در ایران با ایمان و اتکا به خداوند بزرگ و با تکیه بر ارزش های والای انسانی در میهن عزیزمان ایران که خود از پرچم داران آن در طی اعصار و قرون بوده است، با گام هایی بلند درگذر از دوران پرتلاش، با رسالت گسترش صنعت توریسم و گردشگری در ایران و با چشم انداز ایران اولین اولویت گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام و معرفی رایگان آژانس های مسافرتی در سایت seeiran.ir

ثبت نام و معرفی رایگان آژانس های مسافرتی در سایت seeiran.ir