مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 ساعت 10:352019-05-20سياسي

تکریم ارباب رجوع و تسریع در انجام امور آنها اولویت نخست سازمان ثبت است


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تکریم ارباب رجوع و تسریع در انجام امور آنها را اولویت نخست سازمان ثبت دانست و گفت: تسهیل دسترسی مردم به دفاتر اسناد رسمی برای آگاه سازی مردم از مزایای سند رسمی امری ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان ثبت اسناد و املاک ذبیح الله خداییان در دیدار با اعضای هیأت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران اسناد رسمی، اظهار کرد: سازمان ثبت و مراجع وابسته به آن از جمله دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق ارتباط تنگاتنگی با مردم دارند لذا عملکرد مثبت آنها در رضایتمندی مردم مؤثر است.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سرعت و دقت در انجام امور مردم و خودداری از کاغذبازی را از عوامل رضایت مردم از این سازمان برشمرد و گفت: ما خدمتگذار مردم هستیم و تکریم ارباب رجوع را باید سرلوحه کارها قرار دهیم.

وی استفاده از فناوری های نوین را یکی از راه های تسریع در انجام امور و مقابله با فساد ذکر کرد و بر گسترش روند الکترونیکی کردن فعالیت های سازمان و خدمات دفاتر اسناد رسمی تاکید کرد.

خداییان یکی از مشکلات مردم را رواج معاملات از طریق اسناد عادی ذکر کرده و افزود: درصد بالایی از دعاوی مطروحه در مراجع قضایی ناشی از اسناد عادی است که در صورت مراجعه مردم به دفاتر اسناد رسمی چنین مشکلی ایجاد نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکریم ارباب رجوع و تسریع در انجام امور آنها اولویت نخست سازمان ثبت است

تکریم ارباب رجوع و تسریع در انجام امور آنها اولویت نخست سازمان ثبت است