مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 ساعت 12:212019-05-19ورزشي

کشف ستاره های فوتبالی در «ستاره ساز» ادامه دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جواد فرحانی تهیه کننده برنامه استعدادیابی ستاره ساز ، از استقبال خوب بینندگان از این برنامه خبر داد و افزود: - مجموعه ستاره ساز ، رقابتی جذاب از جنس فوتبال است که با هدف شناسایی، رشد و معرفی استعدادهای جوان به کشف ستاره های آینده دنیای فوتبال حتی در دورترین نقاط کشورمان می پردازد و سه شنبه و چهارشنبه هر هفته بعد از خبر ساعت 22 بر روی آنتن شبکه سه می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جواد فرحانی تهیه کننده برنامه استعدادیابی ستاره ساز ، از استقبال خوب بینندگان از این برنامه خبر داد و افزود: مخاطبان تلویزیون امروز به برنامه های تخصصی، گفتگو محور توأم با سرگرمی نیاز دارند.

وی تاکید کرد: تا مادامی که برنامه هایی با شاکله سرگرمی داشته باشیم می توانیم مخاطب تلویزیون را راضی نگاه داریم.

فرحانی ادامه داد: خوشبختانه با بازخوردهای خوبی که از پخش بیست و پنج قسمت نخست فصل اول برنامه دریافت کردیم، به زودی فراخوان شرکت در فصل دوم را طی روزهای آتی اعلام خواهیم کرد و برنامه سازی در دو فصل بعدی ( هر فصل 50 قسمت ) ادامه خواهد داشت.

تهیه کننده برنامه ستاره ساز افزود: در اتاق فکر برنامه، در حال بررسی ایده های خوبی برای افزودن آیتم های ترکیبی متفاوت و بیشتر، برای حفظ جذابیتِ چالش های شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف ستاره های فوتبالی در «ستاره ساز» ادامه دارد

کشف ستاره های فوتبالی در «ستاره ساز» ادامه دارد