مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 ساعت 11:452019-05-19اقتصادي

ارکان نظام حمایت جهادی از تولید را سرلوحه کار خود قرار دهند


رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با تاکید بر اهمیت تولید گفت:در نوروز 98 رهبر معظم انقلاب سه معضل اصلی اقتصاد را، کاهش ارزش پول ملی، کاهش قدرت خرید مردم و رونق تولید دانستند؛ - رونق تولید موضوع بسیار گسترده ای است که هر سه مقوله و فراتر از آن را دربرمی گیرد و باید همه ارکان نظام به صورت جهادی حمایت از تولید را سرلوحه امور خود قرار دهند.

علی محمد زمانی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا،با تأکید بر اینکه امروز تولید به کلاف سردرگمی تبدیل شده است، گفت: این وضعیت هرلحظه به هر بهانه ای پیچیده تر می شود که اصلاح آن نیازمند اصلاح زیرساخت هاست.

بحث اقتصادی در هر کشوری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

چندین سال است در کشور ما شعارهای سال اقتصادی اعلام می شود ولی همچنان مشکلات ما در بخش اقتصادی ملموس است؛ سال هاست که تولید در کشور ما مورد غفلت قرار گرفته و آسیب دیده و در حال حاضر در شرایط پیچیده ای قرار دارد.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در خصوص تحقق شعار سال با تأکید بر اینکه تولید مهم ترین و اصلی ترین محور اقتصاد کشور است، عنوان کرد: وضعیت اقتصادی کشور نیاز به اصلاحات جدی و ساختاری دارد و هرچه زمان می گذرد بر پیچیدگی موضوع افزوده می شود و باید متذکر شد که رونق تولید مسئله ای است که نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارکان نظام حمایت جهادی از تولید را سرلوحه کار خود قرار دهند

ارکان نظام حمایت جهادی از تولید را سرلوحه کار خود قرار دهند