مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 ساعت 11:062019-05-19سياسي

اتوبوس های برقی به جای اتوبوس های دست دوم استفاده می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد علیخانی در حاشیه جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در ارتباط با موضوع استفاده شهرداری از اتوبوس های دست دوم اظهار داشت: - رییس کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای شهر تهران با اشاره به اینکه استفاده از اتوبوس های کهنه برای جابه جایی مسافران در حال حاضر فقط در حد ایده است، گفت: از شهردار خواسته ایم به جای این کار به موضوع اتوبوس های برقی توجه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد علیخانی در حاشیه جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در ارتباط با موضوع استفاده شهرداری از اتوبوس های دست دوم اظهار داشت: خرید این اتوبوس ها ابتدا در حد شایعه بود تا اینکه موضوع به شخص شهردار رسید و وی نیز به مسئله خرید این اتوبوس ها اشاره داشتند.

وی افزود: روز گذشته با شهردار در این زمینه صحبت کردم و درخواست دادم که به جای ورود اتوبوس های دست دوم به استفاده از اتوبوس های برقی توجه شود و ابتدا از طریق فراخوان این اقدام مدنظر قرار گیرد و اگر به جوابی نرسیدیم گزینه های بعدی را پیگیری کنیم.

علیخانی با تأکید بر اینکه در حال حاضر مخالف ورود اتوبوس های دست دوم هستم، گفت: بسیاری از شرکت ها آمادگی دارند که در زمینه اتوبوس های برقی اقدامات لازم را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتوبوس های برقی به جای اتوبوس های دست دوم استفاده می شود

اتوبوس های برقی به جای اتوبوس های دست دوم استفاده می شود