مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 ساعت 11:012019-05-19دانش

محققان دانشگاه امیرکبیر راهکاری برای تولید سوخت پاک ارائه کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، محققان دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با ارائه روشی برای توصیف رفتار سیال در رآکتور جریان برخوردی، - محققان دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با ارائه روشی جدید، راهکاری برای تولید سوخت پاک منطبق بر استاندارد های جهانی ارائه کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، محققان دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با ارائه روشی برای توصیف رفتار سیال در رآکتور جریان برخوردی، راهکاری برای تولید سوخت پاک منطبق بر استاندارد های جهانی ارائه کردند.

هدی صفایی مجری این طرح با بیان اینکه گازوییل به طور طبیعی شامل یکسری ترکیبات گوگرد دار از قبیل تیوفن ها است، گفت: این ترکیبات هنگام سوختن گازوییل در موتور خودروها، اکسید های گوگرد تولید می کنند که این امر انتشار آلاینده هایی از قبیل اکسید های گوگرد در جو زمین را در پی دارد.

وی تشدید پدیده گلخانه ای و گرمایش زمین را از پیامد های انتشار گاز های آلاینده در جو نام برد و یادآور شد: این گاز ها علاوه بر آنکه مشکلات تنفسی را درانسان ایجاد می کنند، منجر به بارش باران های اسیدی نیز خواهند شد، باران های اسیدی، نابودی جنگل ها و آلودگی آب ها را در پی خواهد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محققان دانشگاه امیرکبیر راهکاری برای تولید سوخت پاک ارائه کردند

محققان دانشگاه امیرکبیر راهکاری برای تولید سوخت پاک ارائه کردند