مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 ساعت 09:452019-05-19سياسي

گلایه هاشمی از مجلس و دولت در دومین سالروز تشکیل شورای پنجم


رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شورای شهر بهترین ابزار برای تثبیت اراده مردم در اداره جامعه است، گفت: حمایت مردم از شورای اسلامی شهر یک فرصت استثنایی است نه یک تهدید که در صورت عدم استفاده صحیح از آن موجب یاس و ناامیدی و عدم تکرار آن می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن هاشمی صبح امروز (یکشنبه ) در ابتدای جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروز دومین سالروز رای تاریخی تهرانی ها به شورای اسلامی شهر پنجم است که پشتوانه بی سابقه ای را برای مدیریت شهری تهران آفرید.

وی با اشاره به اینکه بار سنگین این امانت بر دوش ما در شورای اسلامی شهر تهران قرار دارد که باید برای تحقق مطالبات و انتظارات مردم کاری کنیم، اظهار کرد: البته این به معنای بی مسئولیت بودن سایر قوا و دستگاه های نظام نیست و امروز باید عنوان کنم که متاسفانه با این که دو سال از عمر شورای اسلامی شهر گذشته است، هنوز توجهی از سوی سه قوه به حمایت از نمایندگان مردم در شورا نمی بینیم و باید بگویم که با وجود حمایت بی سابقه مردم نه تنها حمایت ها افزایش نیافته است ، بلکه کمتر هم شده است.

رییس شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان این که انتظار ما از دولت تدبیر و امید بیش از عملکرد دو سال گذشته آن در حوزه مدیریت شهری است، بیان کرد: تهران و تهرانی ها بار سنگین خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه هاشمی از مجلس و دولت در دومین سالروز تشکیل شورای پنجم

گلایه هاشمی از مجلس و دولت در دومین سالروز تشکیل شورای پنجم