مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 ساعت 08:452019-05-19سياسي

اظهارات نبوی و توکلی درباره عکس خبرساز


در حاشیه دیدار افطاری فعالان سیاسی با رییس جمهوری که شنبه هفته گذشته برگزار شد، یک عکس بسیار پر بازتاب شد؛ آنجا که بهزاد نبوی و احمد توکلی دو چهره شاخص از دو جناح سیاسی اصلاح طلب و اصول گرا که برخی حتی اختلافات آنها در کابینه میر حسین موسوی را عامل ایجاد جناح چپ و راست می دانند، - جلوی دوربین محمد عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران در ادامه نوشت: این عکس در شرایط فعلی که به نظر می رسد دغدغه اتحاد و هم افزایی نیروهای داخلی در برابر اعمال فشارهای خارجی به یک اولویت تبدیل شده، در همین راستا تعبیر و مورد استقبال قرار گرفت.

اما روزنامه کیهان در شماره پنجشنبه خود نگاه دیگری به این عکس داشت و آن را سناریوی طراحی شده از سوی محمد عطریانفر و اصلاح طلبان دانست برای زمینه سازی جهت رفع حصر و ممنوع التصویری سید محمد خاتمی.

برای واکاوی ادعای کیهان موضوع و داستان این عکس را از احمد توکلی، بهزاد نبوی و محمد عطریانفر جویا شدیم که ماحصل آن در ادامه آمده است.

توکلی: سر موضع خودمان هستیم عکس شما و آقای نبوی بسیار بازتاب داشت.

اما برخی رسانه ها نوشتند توطئه ای در کار بوده و آقای عطریانفر برنامه ریزی کرده تا شما کنار هم بایستید و در نهایت هم گفتند منظور از این عکس، زمینه چینی برای رفع حصر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات نبوی و توکلی درباره عکس خبرساز

اظهارات نبوی و توکلی درباره عکس خبرساز