مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 ساعت 08:012019-05-19دانش

تکلیف طرح ترافیک خبرنگاران مشخص شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرهاد خوانساری، دبیرکارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه طرح ترافیک خبرنگاری ، - دبیرکارگروه بررسی مدارک طرح ترافیک خبرنگاری با بیان اینکه وضعیت طرح ترافیک خبرنگاران رسانه ها تعین تکلیف شده است، گفت: طرح های قبلی تا ارائه طرح های جدید معتبر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرهاد خوانساری، دبیرکارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه طرح ترافیک خبرنگاری ، در ارتباط با آخرین جزییات تخصیص طرح ترافیک به خبرنگاران اظهار داشت: طرح های ترافیک قبلی تا مشخص شدن تعیین تکلیف نهایی طرح سال 98 معتبر است.

وی افزود: در حال حاضر وضعیت طرح ترافیک همه رسانه ها تعین تکلیف شده و فقط پایگاه های خبری وضعیت آن ها صد در صد مشخص نیست که احتمالاً تا دو روز آینده این مسئله به اتمام می رسد.

دبیرکارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه طرح ترافیک خبرنگاری بیان داشت: زمان تعیین تکلیف نهایی، اسامی خبرنگارانی که طرح ترافیک دریافت کرده اند اعلام می شود و پیامک آن نیز به خود خبرنگار ارسال خواهد شد.

خوانساری با بیان اینکه طرح ترافیک مربوط به خبرنگارمحور و نه رسانه محور است، گفت: مدیران مسئول رسانه ها در توزیع طرح های ترافیک نقش دارند، ولی واگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف طرح ترافیک خبرنگاران مشخص شد

تکلیف طرح ترافیک خبرنگاران مشخص شد