مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 ساعت 04:452019-05-19دانش

تعیین محل تحصیل دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج پس از بررسی سوابق


معاون آموزشی دانشگاه تهران با بیان این که محل تحصیل دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در خارج که به ایران بازگشتند پس از بررسی سوابق تعیین می شود، - تعیین محل تحصیل "دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج" پس از بررسی سوابق معاون آموزشی دانشگاه تهران با بیان این که محل تحصیل دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در خارج که به ایران بازگشتند پس از بررسی سوابق تعیین می شود، گفت: لزوماً این دانشجویان همه در پردیس های خودگردان پذیرش نمی شوند.

دکتر سید حسین حسینی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که پذیرش این افراد بر اساس سوابق تحصیلی و دانشگاه محل خدمت آن ها ارزیابی می شود، اظهار کرد: به عنوان مثال دانشجویی در دانشگاه معتبری تحصیل می کند و وضعیت تحصیلی بسیار خوبی هم دارد، می تواند در پردیس روزانه ادامه تحصیل دهد و صرفاً مشمول پرداخت شهریه می شود.

وی با بیان این که پذیرش شماری از دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج پس از ارزیابی در پردیس های اقماری انجام می شود، افزود: دانشگاه محل تحصیل برخی از این دانشجویان هم اعتبار پایینی دارد که این دانشجویان اصلاً پذیرش نمی شوند.

معاون آموزشی دانشگاه تهران درباره دانشجویان خارجی هم توضیح داد: برخی از این دانشجویان بورسیه وزارت علوم هستند و از این طریق سالانه به دانشگاه تهران معرفی می شوند برخی دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین محل تحصیل دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج پس از بررسی سوابق

تعیین محل تحصیل دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج پس از بررسی سوابق