مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 ساعت 03:352019-05-19ورزشي

سریال بی پولی استقلال/ جیب خالی، پز عالی!


در حالی که مدیران استقلال از آوردن یک مربی خارجی برای قبول سرمربی گری فصل آینده این تیم خبر می دهند اما مشکلات مالی ای که آبی های پایتخت در این فصل با آن دست به گریبان بودند و مبلغی که باید به شفر برای فسخ قرارداد داده شود، - این سوال را به وجود می آورد که آن ها با چه پشتوانه مالی می خواهند یک مربی خارجی استخدام کنند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استقلال در لیگ هجدهم و به خصوص در یک ماه گذشته، یکی از پر فراز و نشیب ترین و پر حاشیه ترین روزهای خودش را تجربه کرد.

آبی های پایتخت در این مدت درگیر حواشی مختلفی مانند برکناری وینفرد شفر، ابهام در انتخاب سرمربی آینده، کنار گذاشته شدن فرشید باقری، منشأ و طارق همام، نامشخص بودن زمین تمرین، پرداخت نشدن مطالبات مالی و در نهایت اعتصاب بازیکنان بودند.

این حواشی تنها بخشی از مشکلات استقلال در فصلی که گذشت، بود؛ مشکلاتی که در نهایت باعث شد استقلال باوجود کسب فرصت های خوب رسیدن به صدر جدول و کسب قهرمانی، آن ها را بسوزاند و در نهایت به رتبه سوم لیگ برتر بسنده کند.

در حال حاضر با پایان لیگ برتر، مهم ترین دغدغه هواداران استقلال، انتخاب سرمربی آینده آبی پوشان و تمدید قرارداد بازیکنان تأثیرگذار این تیم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال بی پولی استقلال/ جیب خالی، پز عالی!

سریال بی پولی استقلال/ جیب خالی، پز عالی!