مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اردیبهشت 1398 ساعت 17:002019-05-18اقتصادي

جزییاتی از مشکلات شرکت صنعتی دریایی صدرا


استاندار بوشهر با تاکید بر تسریع در حل مشکلات شرکت صنعتی دریایی صدرا اظهار کرد: صدرای بوشهر دارای ظرفیت های بالقوه ای در عرصه تولید و اشتغال است که باید تلاش شود با کمک و همکاری دستگاه های ذی ربط این واحد صنعتی تولیدی زمین گیر نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالکریم گراوند در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان بوشهر با تاکید بر رفع توقیف اموال صدرا افزود: تشکیل کارگروه تخصصی برای حل مشکلات صدرا با دستگاه های تأمین اجتماعی و اداره کل امور مالیاتی استان بوشهر ضروری است.

استاندار بوشهر، ارائه راهکارهای لازم برای فعال کردن صدرا را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: شرکت صدرای بوشهر از توانمندی بالایی برخوردار است که می تواند در پروژه های مختلفی از جمله واحدهای جدید نیروگاه اتمی بوشهر فعالیت داشته باشد.

گراوند با بیان اینکه راه اندازی واحدهای تولیدی راکد باید در دستور کار قرار بگیرد تصریح کرد: واحدهای تولیدی راکدی که با حمایت می توانند فعال شود باید مورد توجه قرار بگیرند و راهکارهای لازم برای پرداخت تسهیلات به آنها ارائه شود.

وی با تاکید بر تسریع در راه اندازی واحدهای جدید تولیدی و صنعتی از جمله صنایع پتروشیمی بوشهر و متانول کاوه افزود: در راه اندازی این صنایع باید نگاه اشتغال آنها به جذب نیروهای بومی استان بوشهر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از مشکلات شرکت صنعتی دریایی صدرا

جزییاتی از مشکلات شرکت صنعتی دریایی صدرا