مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اردیبهشت 1398 ساعت 16:352019-05-18سياسي

دیدار سرلشکر موسوی با جمعی از پیشکسوتان جهاد و شهادت


فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران در آستانه عملیات غرورآفرین بیت المقدس با جمعی از پیشکسوتان جهاد و شهادت دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در تداوم نشست های صمیمانه پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت با امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر، جمعی از کارکنان حماسه آفرین ارتش با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این نشست فرمانده کل ارتش ضمن خیرمقدم به پیشکسوتان دوران دفاع مقدس بیان کرد: یکی از ارزشمندترین کارها برای ما در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره دوران دفاع مقدس و استفاده از تجربیات جبهه های جنگ که به حق دانشگاه بود، دیدار با افتخارآفرینان دفاع مقدس است که همواره مدیریت جهادی را یادآوری و عدم وجود بن بست در مواجهه با مشکلات را در سایه توکل بر خداوند متعال تداعی و میراث ارزشمند و پیشینه پرافتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران را گوشزد می کند.

جلوه ما می توانیم در آیینه دل های شما می تابد و انعکاسش به ما نشان می دهد که باید به آینده امیدوار بود تا بر سختی های مسیر پیروزی و ظفر فائق آمد.

وی در ادامه بابیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس به پایمردی و ایستادگی نسل گذشته ارتش اشاره و آن را دستمایه الزام به کار جهادی توأم با ایثار و فداکاری برای نسل حاضر برشمردند و افزودند: در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار سرلشکر موسوی با جمعی از پیشکسوتان جهاد و شهادت

دیدار سرلشکر موسوی با جمعی از پیشکسوتان جهاد و شهادت