مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اردیبهشت 1398 ساعت 14:562019-05-18پزشكي

لزوم تسریع اجرای پرونده الکترونیک سلامت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلسه شورای سیاستگذاری و ستاد اجرایی نظام سلامت الکترونیک با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، - وزیر بهداشت بر ضرورت ایجاد هماهنگی های بیشتر در شبکه بهداشت و درمان کشور و تسریع در اجرای پرونده الکترونیک سلامت تا پایان بهار 98، تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلسه شورای سیاستگذاری و ستاد اجرایی نظام سلامت الکترونیک با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاونین، مدیران و مشاوران این وزارتخانه و از طریق برقراری ارتباط ویدئویی با روسای دانشگاه های علوم پزشکی مجری پرونده الکترونیک سلامت در استان ها، در ستاد وزارت بهداشت، برگزار شد.

نمکی در این جلسه، بر ضرورت ایجاد هماهنگی های بیشتر در شبکه بهداشت و درمان کشور و تسریع در اجرای پرونده الکترونیک سلامت تا پایان بهار 98، تاکید کرد.

تمرکز دانشگاه ها باید بر استقرار پرونده الکترونیک سلامت باشدوی با تاکید بر تمرکز دانشگاه ها بر استقرار پرونده الکترونیک سلامت، گفت: در روند اجرا و استقرار پرونده الکترونیک سلامت، نباید هیچ جزیی مغفول واقع شود و دانشگاه ها نباید استقرار پرونده را به اجرای پزشکی خانواده و نظام ارجاع گره زنند؛ چراکه در این صورت، اجرای پرونده الکترونیک سلامت دچار وقفه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع اجرای پرونده الکترونیک سلامت

لزوم تسریع اجرای پرونده الکترونیک سلامت