مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اردیبهشت 1398 ساعت 07:002019-05-18سياسي

برومندی: آمریکایی ها می دانند که توان و تحمل جنگ با ایران را ندارند


نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که آمریکایی ها می دانند به هیچ وجه توان و تحمل جنگ با ایران را ندارند لذا بیشتر به دنبال اعمال فشار و ایجاد فضای روانی در کشور هستند.

- محمد مهدی برومندی در گفت وگو با ایسنا در واکنش به هشدار اخیر آمریکا به کشتیرانی های فعال در آب های خاورمیانه درباره تهدید ایران گفت: حضور آمریکایی ها در منطقه بیشتر یک جریان و فضا سازی برای ایران هراسی است.

بخشی از کارشناسان آمریکایی که به دنبال ترسیم فضای شبه جنگ در منطقه مقابل ایران هستند افزایش فشار و ایجاد فضای روانی را در دستور کار قرار داده اند تا با فشارهای اقتصادی ایران رابه میز مذاکره بکشانند.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: آمریکایی ها می دانند که به هیچ وجه توان و تحمل جنگ با جمهوری اسلامی ایران را ندارند به همین دلیل شرایطی را دنبال می کنند که بیشتر جنبه تبلیغاتی و ایجاد فشار بر ایران دارد.

تا در داخل فضایی را ایجاد کنند که حاکمیت وادار به مذاکره شود.

این سیاست در گذشته در دستور کار آمریکا بوده و چیز جدیدی نیست.

برومندی در پایان گفت: ما ضمن این که از جنگ بیزار هستیم و آغاز کننده آن نبوده و نیستیم اما اگر جمهوری اسلامی ایران کوچک ترین تهدیدی شود و یا کوچک ترین اقدامی نسبت به ما صورت گیرد حتماً پاسخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برومندی: آمریکایی ها می دانند که توان و تحمل جنگ با ایران را ندارند

برومندی: آمریکایی ها می دانند که توان و تحمل جنگ با ایران را ندارند