مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اردیبهشت 1398 ساعت 15:152019-05-17سياسي

حضور گسترده مقامات سیاسی، اقتصادی، مذهبی و سران عشایر عراق در سفارت ایران در بغداد


تعدادی از مقامات سیاسی، اقتصادی، مذهبی و سران عشایر عراق به مناسبت برگزاری مراسم «شب های رمضان » در محل سفارت ایران در بغداد حضور پیدا کردند.

- تعدادی از مقامات سیاسی، اقتصادی، مذهبی و سران عشایر عراق به مناسبت برگزاری مراسم شب های رمضان در محل سفارت ایران در بغداد حضور پیدا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با حلول ماه مبارک رمضان و با ابتکار سفارت ایران در عراق، مراسم شب های ماه رمضان در ساختمان تاریخی و زیبای سفارت ایران در عراق برگزار شد.

این مراسم مورد استقبال شخصیت های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، علما و برخی از سران عشایر و چهره های دانشگاهی این کشور همسایه قرار گرفت.

شرکت کنندگان در این مراسم، برگزاری این برنامه را ابتکاری مناسب در جهت تعمیق دوستی بین دو ملت ایران و عراق عنوان کردند و بسیاری از آنها در گفت وگو با ایرج مسجدی سفیر ایران در بغداد مراتب همبستگی و همدلی خود را با کشورمان در برابر تحریم های ظالمانه و یکجانبه آمریکا علیه مردم ایران اعلام کردند.

مراسم شب های رمضان قبل و بعد از افطار در سفارت ایران در بغداد برگزار شده است.

از جمله افرادی که در این مراسم حضور پیدا کرده اند می توان به هادی العامری رهبر فراکسیون فتح عراق نزدیک به دولت و الحشد شعبی، نوری مالکی نخست وزیر سابق عراق و رهبر فراکسیون دولت قانون، فالح الف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور گسترده مقامات سیاسی، اقتصادی، مذهبی و سران عشایر عراق در سفارت ایران در بغداد

حضور گسترده مقامات سیاسی، اقتصادی، مذهبی و سران عشایر عراق در سفارت ایران در بغداد