مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اردیبهشت 1398 ساعت 17:052019-05-15سياسي

بازنگری دستورالعمل حمایت از آسیب دیدگان و جان باختگان حین خدمت شهرداری تهران


مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران از بازنگری دستورالعمل حمایت از آسیب دیدگان و جان باختگان حین خدمت شهرداری تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا جلالی در جلسه رسیدگی به وضعیت مصدومین حین خدمت شهرداری تهران که پیش از ظهر امروز با حضور مدیرکل منابع انسانی شهرداری تهران و مدیرعامل شرکت شهرسالم در سالن کنفرانس اداره کل ایثارگران برگزار شد اظهارداشت: این دستورالعمل برای اولین بار و به همت مدیران حوزه توسعه منابع انسانی شهرداری تدوین و پس از بازنگری نهایی ابلاغ خواهد شد.

وی هدف از تدوین دستور العمل حمایت از آسیب دیدگان و جان با ختگان حین خدمت شهرداری را تحقق رسالت سازمانی، عدالت محوری و توجه به لزوم ارج نهادن به سرمایه های انسانی عنوان کرد و گفت: این دستور العمل در راستای تکریم کارکنان، توسعه رفاه، معیشت و ایجاد انگیزه و قدردانی از همکارانی که در حین خدمت و در راستای نیل به اهداف سازمانی سلامتی یا جان خود را از دست داده اند تهیه شده است.

مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران تصریح کرد: برنامه ریزی جامع، منسجم و ساماندهی نحوه حمایت از آسیب دیدگان و جان با ختگان حین خدمت شهرداری تهران در زمینه های مختلف با حفظ کرامت، شان و منزلت آنان از طریق شناسایی نیازهای واقعی و تامین آن در چارچوب امکانات ،منابع و ظرفیت های موجود هدف م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنگری دستورالعمل حمایت از آسیب دیدگان و جان باختگان حین خدمت شهرداری تهران

بازنگری دستورالعمل حمایت از آسیب دیدگان و جان باختگان حین خدمت شهرداری تهران