مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اردیبهشت 1398 ساعت 16:452019-05-15ورزشي

پلنگ افکن دومین حذف شده تکواندو ایران در قهرمانی جهان/ صعود مومن زاده به یک چهارم


کیلوگرم ایران در سومین مبارزه خود در رقابت های تکواندوی قهرمانی جهان برابر حریف مصری شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

- نماینده وزن 58- کیلوگرم ایران در سومین مبارزه خود در رقابت های تکواندوی قهرمانی جهان برابر حریف مصری شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه رقابت های روز نخست تکواندوی قهرمانی جهان 2019 که در منچستر انگلیس در حال برگزاری است، محمدحسن پلنگ افکن نماینده وزن 58- کیلوگرم ایران در سومین مبارزه خود و در مرحله یک هشتم نهایی برابر محمد فراق از مصر با نتیجه نزدیک 10 بر 9 شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

وی پیش از این در مبارزه نخست خود برابر جفرسون اُچوآ از کلمبیا با نتیجه 15 بر 4 به برتری رسید و در دومین مبارزه نیز مقابل تاوین هانپراب از تایلند نایب قهرمان المپیک ریو 2016 و دارنده مدال برنز بازی های یونیورسیاد و قهرمانی آسیا در یک مبارزه سخت با نتیجه 17 بر 15 به برتری رسید.

اما در بخش دختران مهلا مومن زاده نماینده وزن 46- کیلوگرم ایران در سومین مبارزه خود برابر گالینا مدودوا از روسیه با نتیجه 23 بر 3 به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

مومن زاده پیش از این در دیدار نخست برابر آینور یواشپای از قزاقستان با نتیجه 21 بر یک به برتری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلنگ افکن دومین حذف شده تکواندو ایران در قهرمانی جهان/ صعود مومن زاده به یک چهارم

پلنگ افکن دومین حذف شده تکواندو ایران در قهرمانی جهان/ صعود مومن زاده به یک چهارم