مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اردیبهشت 1398 ساعت 14:052019-05-15سياسي

«آیت الله احمد جنتی به روایت اسناد» منتشر شد


کتاب «آیت الله احمد جنتی به روایت اسناد» از سوی مؤسسه فرهنگی هنری و انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی روانه ی بازار نشر شد.

- کتاب آیت الله احمد جنتی به روایت اسناد از سوی مؤسسه فرهنگی هنری و انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی روانه ی بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شورای نگهبان، کتاب آیت الله احمد جنتی به روایت اسناد از جدیدترین منشورات مرکز اسناد انقلاب اسلامی است که در قالبی پانصد صفحه ای به چاپ رسیده و به زندگی آیت الله احمد جنتی و فعالیت های سیاسی ایشان در دوران پیش از انقلاب اسلامی پرداخته است.

بخش ابتدایی کتاب که در حدود 125 صفحه می باشد زندگینامه ای از آیت الله احمد جنتی در پنج فصل 1- از تولد تا شهریور 2- قدم در راه علم 3- درباره ی مدرسه (حقانی) 4- خانواده و فرزندان و 5- مبارزات می باشد که از تولد تا پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 را در برمی گیرد که عموماً با استفاده از مصاحبه ها و خاطراتی که مرکز اسناد انقلاب اسلامی از ایشان در طول سال های دهه ی 70 اخذ نموده، تنظیم شده است.

فصل پنجم که یکی از مهم ترین فصول کتاب است، به مبارزات آیت الله جنتی از آغازین روزهای نهضت اسلامی تا سقوط رژیم پهلوی و مجاهدت های وی اختصاص دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آیت الله احمد جنتی به روایت اسناد» منتشر شد

«آیت الله احمد جنتی به روایت اسناد» منتشر شد