مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اردیبهشت 1398 ساعت 17:402019-05-14اقتصادي

علت افزایش نرخ حق بیمه اختیاری تامین اجتماعی / قرار نبود «پل گیشا» برداشته شود


ابتلای 15 میلیون ایرانی به فشار خون بالا، تراکم کولرهای گازی در بازار تهران و اعلام خطر آتش نشانی، تظاهر به خوشبختی زیرپوست اینستاگرام ، - علت افزایش نرخ حق بیمه اختیاری تامین اجتماعی / قرار نبود پل گیشا برداشته شود "ابتلای 15 میلیون ایرانی به فشار خون بالا، تراکم کولرهای گازی در بازار تهران و اعلام خطر آتش نشانی، تظاهر به خوشبختی زیرپوست "اینستاگرام"، علت افزایش نرخ حق بیمه اختیاری تامین اجتماعی، نظر وزیر بهداشت درباره وضعیت پالم در مواد لبنی و قرار نبود پل گیشا برداشته شود" از مهم ترین عناوین خبریِ اداره اجتماعی ایسنا در روز سه شنبه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه به برخی از مهم ترین اخبار مهندس محمود قدیری، معاون پیشگیری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی نسبت به پیامدهای افزایش استفاده از کولرهای گازی در بازار تهران در فصل تابستان هشدار داد.

معاون سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: استفاده از این کولرها بار مصرف را بسیار بالا برده است و همین موضوع موجب تولید حرارت می شود، چرا که جریان بیش از ظرفیت کابل ها است.

هر کابلی بر حسب سایز خود تحمل مقدار خاصی از جریان مصرفی را دارد که به آن جریان مجاز گفته می شود، اگر جریان مصرفی از جریان مجاز بیشتر شود حرارت تولید می شود و باعث سوختن رویه کابل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت افزایش نرخ حق بیمه اختیاری تامین اجتماعی / قرار نبود «پل گیشا» برداشته شود

علت افزایش نرخ حق بیمه اختیاری تامین اجتماعی / قرار نبود «پل گیشا» برداشته شود