مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اردیبهشت 1398 ساعت 12:202019-05-14ورزشي

مثلث توسعه ایران با مشارکت احزاب، سمن ها و شرکت های اقتصادی محقق می شود


راهبرد وزارت کشور تقویت احزاب، سمن ها و شرکت های اقتصادی بخش خصوصی در فضایی امن و امیدوارانه است.

- سخنگوی وزارت کشور گفت: راهبرد وزارت کشور تقویت احزاب، سمن ها و شرکت های اقتصادی بخش خصوصی در فضایی امن و امیدوارانه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدسلمان سامانی با بیان اینکه مثلث توسعه ایران با مشارکت احزاب، سمن ها و شرکت های اقتصادی بخش خصوصی محقق می شود، گفت: راهبرد وزارت کشور تقویت هر سه ضلع در فضایی امن و امیدوارانه است و هرچه احزاب در حوزه سیاسی، سازمان های مردم نهاد در حوزه های اجتماعی و شرکت های بخش خصوصی در حوزه اقتصادی فعال تر، پویاتر و با انگیزه تر ظاهر شوند توفیقات بیشتری برای کشور حاصل خواهد شد.

قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس و هماهنگی استان ها با اشاره به نقش سازمان های مردم نهاد اظهار کرد: سازمان های مردم نهاد یکی از مهمترین گروه های مرجع برای مردم هستند و سرمایه انسانی موجود در این تشکل ها جز تاثیرگذارترین افراد جامعه هستند و هر چه نقش این گروه ها در هدایت جریانات اجتماعی کشور و ساماندهی مطالبات عمومی و پیگیری آنها بیشتر شود جامعه از منافع بیشتری برخوردار خواهد شد.

سامانی در ادامه با بیان اینکه وزارت کشور تشکل ها و سازمان های مردم نهاد را یک فرصت می داند و معتقد است این سازمان ها باید تقویت شوند، افزود: تسهیل رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مثلث توسعه ایران با مشارکت احزاب، سمن ها و شرکت های اقتصادی محقق می شود

مثلث توسعه ایران با مشارکت احزاب، سمن ها و شرکت های اقتصادی محقق می شود