مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اردیبهشت 1398 ساعت 07:502019-05-14فناوري

پروژه جدید گوگل چیست؟


به نظر می رسد که گوگل سرانجام تصمیم گرفته که در مورد یکی از مهم ترین و معروف ترین پروژه های خود تحت عنوان فیوژا اطلاعات مختصری را منتشر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اگر شما نیز جزو آن دسته از کاربران و علاقمندان به عرصه تکنولوژی باشید، حتماً نام یکی از پروژه های گوگل را که در سال گذشته سر و صدای زیادی در فضای مجازی و رسانه ها به راه انداخت، شنیده اید.

گوگل بر روی این پروژه که فیوژا نام دارد، از سال گذشته آغاز به کار کرد اما به صورت رسمی هیچ اطلاعاتی درباره آن منتشر نکرد که همین مساله نیز کنجکاوی عده زیادی را برانگیخت و سوالات بسیاری را برای کاربران و سایر توسعه دهندگان مطرح کرد.

حالا هیروشی لاکهیمر، معاون ارشد اندروید و کروم در گوگل در جریان برگزاری رویداد توسعه دهندگان Google I/O اعلام کرد که هدف از اجرا و شروع این پروژه توسط گوگل، جایگزینی آن با سیستم عامل های اندروید و کروم بوده است و ما از سال گذشته با بهره گیری از بهترین متخصصان زبده فعال در زمینه های مربوطه سعی داریم که در این پروژه بزرگ موفق شویم و زبان طراحی جدیدی را برای سیستم عامل محصولات، گجت های هوشمند و دستگاه های الکترونیکی معرفی کرده و به واسطه آن امکانات و قابلیت های جدیدی را نیز برای کاربران به ارمغان بیاوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه جدید گوگل چیست؟

پروژه جدید گوگل چیست؟