مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اردیبهشت 1398 ساعت 15:452019-05-13ورزشي

جزییات تجمع امروز دانشگاه تهران از زبان معاون فرهنگی دانشگاه


مقارن ظهر امروز تعدادی از دانشجویان در اعتراض به آنچه برخورد حفاظت فیزیکی دانشگاه با نحوه پوشش برخی دانشجویان می دانستند، در مقابل پردیس هنرهای این دانشگاه تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

- در ادامه تجمع دکتر مجید سرسنگی معاون فرهنگی در بین دانشجویان حاضر شد، اما تعدادی از دانشجویان ضمن برخورد فیزیکی با وی، از سخنرانی اش در جمع دانشجویان معترض ممانعت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مجید سرسنگی در گفت وگو با ایسنا، ضمن تأیید این مطلب، با بیان اینکه هیچ نیرویی از گشت ارشاد یا امنیتی در دانشگاه تهران حضور ندارد، گفت: متأسفانه عده ای جاهلانه و یا عامدانه اخباری را منتشر می کنند که موجب تشنج فضای دانشجویی می شود و من شرافتا اعلام می کنم اگر دانشجویی به دلیل پوشش حجاب به کمیته انضباطی دانشگاه احضار شده است، موضوع را اعلام کند.

وی ضمن بیان این مطلب به تشریح دلایل و جزییات تجمع امروز دانشجویان دانشگاه تهران که در محوطه پردیس مرکزی این دانشگاه اتفاق افتاد، اظهار کرد: متأسفانه عده ای از افراد جاهلانه یا عامدانه نکاتی را منتشر می کنند که انتشار این نوع اخبار سایر دانشجویان را دچار هیجان می کند.

در صورتیکه بسیاری از این اخبار اساساً کذب و با واقعیت مغایر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تجمع امروز دانشگاه تهران از زبان معاون فرهنگی دانشگاه

جزییات تجمع امروز دانشگاه تهران از زبان معاون فرهنگی دانشگاه