مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اردیبهشت 1398 ساعت 12:002019-05-12سياسي

پلیس و شهرداری درباره طرح ترافیک با هم کل کل می کنند


رییس شورای شهر تهران درباره شکایت پلیس راهنمایی و رانندگی از شهرداری گفت: این موضوع برای سال گذشته بوده و شرایط طرح ترافیک و محدوده زوج و فرد برای امسال تغییر کرده اما همچنان این دو با هم کل کل می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن هاشمی رفسنجانی در پایان یکصد و چهلمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران و در جمع خبرنگاران در تشریح مصوبات این جلسه گفت: امروز عمده بحث شورای شهر تهران به موضوع انتخابات شورایاری ها اختصاص پیدا کرد.

در حقیقت از گذشته اساسنامه ای برای شورایاری ها تدوین شده بود اما به این نتیجه رسیدیم که برخی از بندهای آن نیاز به تغییر دارد.

وی افزود: 12 نفر از اعضای شورا با امضای طرحی دو فوریتی خواستار اصلاح بندهای این اساسنامه شده بودند لذا اجبارا شورای شهر تهران دستورکارهای امروز خود را کنار گذاشت و این طرح دو فوریتی را مورد بررسی قرار داد.

وی ادامه داد: در خلال بررسی این طرح پیشنهادات زیادی از سوی اعضای شورای شهر تهران ارائه شد لذا فرصت نشد تمامی بندهای مورد نیاز را بررسی و اصلاح کنیم که مابقی این امر در جلسه آینده انجام خواهد شد.

هاشمی در خصوص مخالفت سازمان بازرسی کل کشور برای برگزاری انتخابات شورایاری ها گفت: سازمان بازرسی کل کشور از گذشته برای برگزاری این انتخابات در هر دوره اعتراضاتی را داشت که امیدواریم بتوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس و شهرداری درباره طرح ترافیک با هم کل کل می کنند

پلیس و شهرداری درباره طرح ترافیک با هم کل کل می کنند