مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اردیبهشت 1398 ساعت 18:252019-05-11اقتصادي

کاهش تعداد صفحات «ایران»/بحران کاغذ گریبان روزنامه های دولتی را هم گرفت


مشکلات تامین کاغذ پس از روزنامه های خصوصی، حالا گریبان گیر روزنامه های دولتی نیز شده است.

بر همین اساس هم قرار است روزنامه «ایران» از فردا (یکشنبه، - کاهش تعداد صفحات ایران /بحران کاغذ گریبان روزنامه های دولتی را هم گرفت مشکلات تامین کاغذ پس از روزنامه های خصوصی، حالا گریبان گیر روزنامه های دولتی نیز شده است.

بر همین اساس هم قرار است روزنامه ایران از فردا (یکشنبه، 22 اردیبشهت ماه) با کاهش 8 صفحه ای روی پیشخان روزنامه فروشی ها بیاید.

مهدی شفیعی، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی و مطبوعاتی ایران در گفت وگو با ایسنا ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: در زمینه مصرف کاغذ، روزنامه وابسته به واردات کاغذ است و نوسانات ارزی در یک سال گذشته قیمت کاغذ مطبوعات را چند برابر کرده است؛ البته این روزها حتی اگر منبع مالی هم داشته باشیم در تأمین کاغذ با مشکلات زیادی مواجهیم؛ لذا مجبوریم به فکر کاهش تیراژ و کاهش صفحات باشیم تا مصرف کاغذ را کاهش دهیم بلکه دوام بیشتری بیابیم.

او ادامه داد: متأسفانه این روزها مشکل کاغذ، مشکل همه مطبوعات است و امیدوارم هرچه سریع تر برای حل این بحران راه کار مناسبی اندیشه شود.

البته این بحران برای روزنامه ایران بسیار جدی تر است، چراکه مؤسسه مطبوعاتی و فرهنگی ایران به عنوان ناشر روزنامه های ایران ، ایران ورزشی ، الوفاق (به زبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تعداد صفحات «ایران»/بحران کاغذ گریبان روزنامه های دولتی را هم گرفت

کاهش تعداد صفحات «ایران»/بحران کاغذ گریبان روزنامه های دولتی را هم گرفت