مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اردیبهشت 1398 ساعت 17:462019-05-09اقتصادي

افزایش قیمت ارز در بازار/ کاهش اندک قیمت سکه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، نرخ دلار امروز نیز روند صعودی خود را مثل دیروز ادامه داد با این تفاوت که دیروز پس از عبور از مرز 15 هزار تومان مجددا نرخ دلار به زیر 15 هزار تومان بازگشت.

- بنابراین گزارش، روز گذشته دلار از مرز 15 هزار تومان گذشت و امروز با یک نوسان گیری و یک افزایش جایگاه قیمتی خود را بالاتر از 15 هزار تومان تثبیت کرد.

فعالان بازار می گویند تصور بر این است که صحبت های اخیر درمورد برجام و مهلت 2 ماهه ایران یک جو روانی در بازار ایجاد کرده است و مشخص نیست که این نرخ ها ثابت بماند و احتمال دارد نرخ دلار کاهش یابد پس مردم همانطور که رییس کل بانک مرکزی گفت وارد خرید و فروش ارز نشوند.

به نظر می رسد با آغاز به کار بازار متشکل ارزی نرخ ها در بازار ارز نزولی شود.

محمود شکسته بند مدیرعامل بازار متشکل معاملات ارز دو روز پیش در مورد بازار متشکل معاملات ارز گفته بود که کارهای کارشناسی، برنامه های نرم افزاری و سیستم های مورد نیاز این بازار نیز در حال طراحی و تدوین است و به طور مرتب هیأت مدیره شرکت، جلسات مستمری را با کارشناسان فناوری اطلاعات برگزار می کند.

وی افزود: ساختمان محل استقرار بازار نیز تجهیز شده است و به محض نهایی شدن ثبت شرکت، هیأت مدیره، مدیران و کارشناسان در محل بازار متشکل ارزی مستقر می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت ارز در بازار/ کاهش اندک قیمت سکه

افزایش قیمت ارز در بازار/ کاهش اندک قیمت سکه