مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اردیبهشت 1398 ساعت 14:012019-05-08سياسي

آقای بطحایی! مدیران متخلف مدارس هنجارشکن را شناسایی و با آنها برخورد کنید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دفاتر بسیج دانشجویی در 51 دانشگاه و موسسه آموزش عالی کشور طی نامه ای در رابطه با اتفاقات اخیر در برخی مدارس کشور از وزیر آموزش پروش خواستند تا ضمن پاسخگوی، - متاسفانه در روز های اخیر شاهد انتشار و پخش کلیپ هایی در فضای مجازی بودیم که به شدت آزار دهنده و مصداق بارز ولنگاری فرهنگی و به فاجعه ای در نظام تعلیم و تربیت شباهت دارد؛ کلیپی که به بهانه نشاط و شادی روز معلم در مدارس، با چالشی سخیف و منزجرکننده و غیرقابل باور از یک خواننده زیرزمینی خارج نشین همراه با رقص و آواز از دانش آموزان در حال دست به دست شدن است.

در این میان چند نکته مطرح است که به شدت جامعه انقلابی را برآشفته و جای سوال و مطالبه گری و اقدام فوری دارد که به آن ها اشاره می شود:1.

هنوز مدت اندکی از سخنان تاکیدی مقام معظم رهبری درباره جلوگیری از اجرای سند مبتذل 2030 در مدارس و لزوم مراقبت از نظام آموزش و پرورش نمی گذرد که شاهد این اتفاق ناگوار در مدارس دخترانه هستیم.

هر چند تعداد این کلیپ ها خیلی زیاد نیست، اما گاهی همان چند دقیقه و چند ثانیه، افکار را به این سو می برد که در مدارس چه خبر است؟چه اتفاقی رخ داده که موسیقی های سراسر مبتذل و پوچ و پر از عقاید وهم آلود دی جی های زیرزمینی به چالش بین برخی دانش آموزان تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای بطحایی! مدیران متخلف مدارس هنجارشکن را شناسایی و با آنها برخورد کنید

آقای بطحایی! مدیران متخلف مدارس هنجارشکن را شناسایی و با آنها برخورد کنید