مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اردیبهشت 1398 ساعت 12:352019-05-08اقتصادي

«سیدهادی رضوی» و «احسان دلاویز» و 29 مدیر وقت بانک سرمایه محاکمه می شوند


رییس شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به پرونده اخلالگران گفت: «سیدهادی رضوی» و «احسان دلاویز» دو نفر از تسهیلات گیرندگان بانک سرمایه و 29 نفر از مدیران وقت این بانک در این دادگاه محاکمه می شوند.

- سیدهادی رضوی و احسان دلاویز و 29 مدیر وقت بانک سرمایه محاکمه می شوند رییس شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به پرونده اخلالگران گفت: سیدهادی رضوی و احسان دلاویز دو نفر از تسهیلات گیرندگان بانک سرمایه و 29 نفر از مدیران وقت این بانک در این دادگاه محاکمه می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از صدا و سیما، قاضی اسدالله مسعودی مقام در این باره اظهار کرد: متهم رضوی بیش از 107 میلیارد تومان تسهیلات از بانک سرمایه دریافت کرده است.

وی افزود: بر اساس کیفرخواست، اتهام متهم رضوی اخلال در نظام اقتصادی با اخذ تسهیلات بانکی از طریق نامشروع است.

پرونده بانک سرمایه 400 متهم دارد و بر اساس مستندات پرونده بیش از 14 هزار میلیارد تومان از سرمایه فرهنگیان کشور به یغما رفته است.

در اولین مرحله رسیدگی های قضایی، پرونده علی بخشایش فرزند روح الله به اتهام مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام پولی و بانکی و مشارکت در 46 فقره خیانت در امانت، پرویز کاظمی فرزند درویش به اتهام مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام پولی و بانکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سیدهادی رضوی» و «احسان دلاویز» و 29 مدیر وقت بانک سرمایه محاکمه می شوند

«سیدهادی رضوی» و «احسان دلاویز» و 29 مدیر وقت بانک سرمایه محاکمه می شوند