مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اردیبهشت 1398 ساعت 16:052019-05-07اقتصادي

گران فروشی را اعلام کنید، برخورد می کنیم


در چند روز اخیر چند گزارش منتشر شد مبنی بر آنکه برخی محصولات همچون ماکارونی، گران تر از قیمت درج شده بر روی آن فروخته می شود.

- به طور روزانه قیمت اقلام خوراکی دچار نوسان می شود که بررسی های ایسنا نشان از آن دارد برخلاف عموم اوقات که قیمت محصولات خوراکی روند صعودی به خود می گیرد در بررسی های چند روز اخیر قیمت تخم مرغ روند کاهشی به خود گرفته و به صورت میانگین هر شانه تخم مرغ به قیمت 16 هزار تومان فروخته می شود.

البته این کاهش قیمت در حالی رخ داده که صادرات تخم مرغ سه ماه ممنوع بوده و در چند روز گذشته صادرات آن برای بار دیگر آغاز شده است.

همان طور که اعلام شد قیمت محصولات خوراکی در بازار ایران بنا بر شرایط مختلف روند صعودی به خود می گیرد و حتی دیده شده برخی شرکت های پخش، تولیدکننده و حتی فروشندگان خرد محصولات تولید گذشته خود که قیمت مندرج و ارزان تری نسبت به زمان فعلی دارد، به قیمت روز عرضه می کنند و همین موضوع باعث نوسان در بازار محصولات خوراکی شده است.

در این رابطه رییس هیأت مدیره کانون انجمن های صنایع غذایی ایران عرضه محصولات با قیمتی بالاتر از قیمت درج شده روی کالا را تخلف دانست و گفت: برخی شرکت ها کالای تولید قدیم را با قیمت جدید به فروش می رسانند که اگر این تخلف به ما گزارش شود به آن رسیدگی می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گران فروشی را اعلام کنید، برخورد می کنیم

گران فروشی را اعلام کنید، برخورد می کنیم