مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اردیبهشت 1398 ساعت 13:402019-05-07اقتصادي

راهکارهایی برای ثبت شرکت آسان در سال 98


درصورتی که با نو شدن سال و شروع سال 98 به فکر راه اندازی کسب وکار جدید هستید و جهت دستیابی به اهداف شغلی خود در پی ثبت شرکت هستید، مطلبی که در مقابل شماست به شما راهنمایی خواهد کرد تا شرکت خود را با آسان ترین شرایط به ثبت و بهره برداری برسانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنا بر اعلام فکر برتر، در مطالعه این راه کارها با ما همراه باشید: 1- گام نخست تعیین اهداف: در ابتدا می بایست به طور دقیق و واضح بدانید شرکت خود را به منظور چه نوع فعالیت و یا هدفی ثبت می کنید و به عبارت حقوقی موضوع شرکت را انتخاب کنید، البته لازم است بدانید که در انتخاب و معرفی این موضوع محدودیت چندانی نخواهید داشت، لیکن فعالیت در برخی از موضوعات غیرقانونی است و برخی دیگر نیازمند اخذ مجوز از مراجع ذی صلاح هست.

توجه داشته باشید که هدف گذاری صحیح گام مهمی به سوی موفقیت خواهد بود.

2- انتخاب مناسب شرکا و تقسیم نقش ها همان گونه که از نام شرکت برمی آید، شرکت ماحصل شراکت دو یا چند نفر هست که انتخاب صحیح شرکا و تقسیم صحیح وظایف یکی از مهم ترین عوامل موفقیت یک شرکت هست.

3- شناخت قالب های تجاری قابل ثبت در ایران یکی از مهم ترین مراحل ثبت شرکت انتخاب قالب تجاری با توجه به موضوع فعالیت شرکت و روابط شرکا و بسیاری از عوامل دیگر هست، جهت انتخاب قالب مناسب برای موضوع فعالیت بهتر است جهت ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهایی برای ثبت شرکت آسان در سال 98

راهکارهایی برای ثبت شرکت آسان در سال 98