مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اردیبهشت 1398 ساعت 09:152019-05-07اقتصادي

کاهش قیمت گوشت مرغ در بازارهای کرمان


مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمان به تبیین اقدامات صورت گرفته در فروردین ماه امسال پرداخت و گفت: میزان محکومیت های که توسط شعب تعزیرات استان در فروردین ماه سال جاری صادر شده حدود 21 میلیارد و 761 میلیون و 223 هزار ریال است که 6 میلیارد و 575 میلیون 179 هزار ریال .

- مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمان به تبیین اقدامات صورت گرفته در فروردین ماه امسال پرداخت و گفت: میزان محکومیت های که توسط شعب تعزیرات استان در فروردین ماه سال جاری صادر شده حدود 21 میلیارد و 761 میلیون و 223 هزار ریال است که 6 میلیارد و 575 میلیون 179 هزار ریال میزان وصولی اجرای احکام در فروردین ماه سال جاری است.

ارسلان میری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص نظارت های ماه رمضان بر بازار گفت: از چند روز گذشته گشت های مشترک ویژه ای با دستگاه های متولی نظارت و بازرسی بر بازار همچون سازمان صنعت، معدن و تجارت، شبکه بهداشت، دامپزشکی و … را آغاز کرده و این مهم را تا پایان ماه مبارک رمضان انجام خواهیم داد.

وی به انواع تخلفاتی که در سال جاری در بازار مشاهده شده، اشاره کرد و افزود: گران فروشی، تقلب، امتناع از عرضه کالا، عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور خرید و فاکتور فروش، عدم رعایت موازین و ضوابط بهداشتی و … بیشترین تخلفات صورت گرفته از سوی برخی اصناف در سال جاری بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش قیمت گوشت مرغ در بازارهای کرمان

کاهش قیمت گوشت مرغ در بازارهای کرمان