مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اردیبهشت 1398 ساعت 23:462019-05-05اقتصادي

21 شکایت دولت از حسین شریعتمداری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، شریعتمداری صبح دیروز با حضور در دادسرای فرهنگ و رسانه به پرسش های بازپرس درباره برخی از شکایات مطرح شده پاسخ گفت و به علت فراوانی شکایات، - صبح دیروز حسین شریعتمداری، مدیر مسئول کیهان برای تفهیم اتهام درباره 25 شکایت که 21 فقره آن از سوی دولت مطرح شده است، به دادگاه رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، شریعتمداری صبح دیروز با حضور در دادسرای فرهنگ و رسانه به پرسش های بازپرس درباره برخی از شکایات مطرح شده پاسخ گفت و به علت فراوانی شکایات، تفهیم اتهام درخصوص تعدادی از پرونده ها نیز به جلسات بعدی موکول شد.

مجلس شورای اسلامی، شورای عالی امنیت ملی، وزارت نفت، وزارت ارشاد، وزارت صنعت، وزارت علوم و وزارت اقتصاد و دارایی شاکیان دولتی کیهان هستند و چند شکایت نیز از سوی اشخاص حقیقی و غیردولتی مطرح شده است که مرحوم دکتر یزدی، مهناز افشار و مهدی هاشمی از جمله آنها می باشند.

تیتر اول کیهان درباره شلیک موشک انصارالله به ریاض و پیش بینی شلیک های بعدی به دوبی، گزارش کیهان از رژه اشراف نوکیسه روی اعصاب مردم، انتقاد کیهان به افزایش قیمت دلار تا مرز 18 هزار تومان، اعتراض به حقوق نجومی برخی از مدیران، گزارش درباره به کارگیری مدیری که حکم انفصال خدمت داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 شکایت دولت از حسین شریعتمداری

21 شکایت دولت از حسین شریعتمداری