مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اردیبهشت 1398 ساعت 16:062019-05-05اقتصادي

احیای وزارت بازرگانی برای آزمون وخطای دولت و مجلس نباشد


محمدحسین قربانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به احیای وزارت بازرگانی و تفکیک آن از وزارتخانه صنعت معدن و تجارت اظهار کرد: در مجلس نهم یکی از موافقین ادغام وزارتخانه بازرگانی در وزارت صنعت معدن تجارت بودم و معتقد بودم که زنجیره تولید، نرخ گذاری، واردات و توزیع محصولات کشاورزی در یک وزارتخانه موفق تر عمل می کند.

وی با بیان اینکه امروزه با تشکیلات فعلی در تأمین و توزیع بسیاری از محصولات ازجمله اقلام کشاورزی و ضروری مردم نتوانستیم موفق عمل کنیم افزود: قاطعانه می توان گفت ادغام وزارت بازرگانی در صنعت، معدن و تجارت یک قانون مبتنی بر نظریه های کارشناسی نبوده است.

نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه احیای وزارت بازرگانی خواسته دولت است، گفت: امیدواریم احیای وزارت بازرگانی همچون ادغام آن درگذشته آزمون خطایی برای مجلس و دولت نباشد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت در پاسخ به این که تجارب کشورهای موفق در زنجیره تولید تا توزیع اداره مجموعه های به هم متصل در وزارتخانه واحد است خاطرنشان کرد: دلیل احیای وزارت بازرگانی در کشور نیز دقیقاً بر مبنای تجربه ای است که ایران در آن موفق نبوده و این ضرورت احساس می شود که باید این وزارتخانه با توجه به این که خواسته دولت نیز هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای وزارت بازرگانی برای آزمون وخطای دولت و مجلس نباشد

احیای وزارت بازرگانی برای آزمون وخطای دولت و مجلس نباشد