مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اردیبهشت 1398 ساعت 14:512019-05-05سياسي

پیگیری مستمر مصوبات قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده از سازمان برنامه و بودجه


رییس سازمان مدیریت بحران کشور برخی اقدامات دبیرخانه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده در خصوص پیگیری تخصیص اعتبارات جبران خسارات مناطق تحت تأثیر سیل را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه دولت خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، اسماعیل نجار رییس سازمان مدیریت بحران کشور و جانشین رییس قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده با اشاره به اقدامات دبیرخانه قرارگاه گفت: بنا بر مکاتبات و پیگیری های به عمل آمده و در راستای شناسایی نقاط حادثه دیده و برآورد هزینه های زیرساخت های خسارت دیده مربوط به حوزه راه، آب، آموزش و پرورش و بهداشت در سیل استان های لرستان و خوزستان پیگیری ها از کارشناسان و متخصصان سازمان برنامه و بودجه کشور همچان ادامه دارد.

نجار با تأکید بر اقدامات دبیرخانه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده مبنی بر برآورد و شناسایی میزان خسارت وارده به زیرساخت ها و تأسیسات حیاتی در استان های تحت تاثیر توسط کارشناسان سازمان برنامه و بودجه افزود: در این راستا، پروژه ها و طرح های زیر ساختی که از اهمیت اجرایی بالاتری برخوردار هستند و در سیل دچار خسارت شده اند، شناسایی خواهند شد.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور تصریح کرد: پس از شناسایی پروژه های خسارت دیده، اعتبارات مورد نیاز برای بازسازی توسط سازمان برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری مستمر مصوبات قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده از سازمان برنامه و بودجه

پیگیری مستمر مصوبات قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده از سازمان برنامه و بودجه