مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اردیبهشت 1398 ساعت 14:362019-05-05سياسي

ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر تبریز رها است/ حمایت سیستماتیک از ساخت و ساز غیرمجاز


ساخت و سازهای غیرمجاز تقریبا رها شده و حتی بعضا بصورت سیستماتیک حمایت می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، فرج محمد قلیزاده ظهر امروز در جلسه شورای شهر تبریز اظهار داشت: ساخت و سازهای غیرمجاز تقریبا رها شده است و حتی بعضا بصورت سیستماتیک حمایت می شوند.

وی ادامه داد: بطور مثال در زمان اعمال تخفیف های موردی و فصلی از ساخت وسازها همان میزان نیز برای متخلفان ماده 100 نیز اعمال می شود و گاها در مناطقی ساختمان هایی 4-5 طبقه بدون رعایت کوچک ترین ضوابط ساخته می شود ولی برای مقابله با این ساخت و سازها باید شهرداری توسط مراجع ذیصلاح حمایت شود و باید  ساخت و سازهای مجاز حمایت شوند و کسانی که ابتدایی ترین قوانین معماری و شهرسازی را رعایت نمی کنند طبق قانون برخورد شود.

قلیزاده در ادامه گفت: در گذشته در شهرها پلیس ساختمان وجود داشت که متاسفانه منحل شده است و نیاز است پلیس ساختمان مجددا تشکیل شده و به تجهیزات روز مجهز شوند تا بتوانیم در مقابل ساخت و سازهای غیرمجاز بایستیم.

شهرداران مناطق در قبال ساخت و ساز غیرمجاز جریمه شوند  غلامحسین مسعودی ریحان رییس کمیسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این خصوص گفت: باید مشخص شود که چگونه در مقابل ساخت وساز جای غیرمجاز وارد عمل شویم همچنین باید طرحی از طرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر تبریز رها است/ حمایت سیستماتیک از ساخت و ساز غیرمجاز

ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر تبریز رها است/ حمایت سیستماتیک از ساخت و ساز غیرمجاز