مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اردیبهشت 1398 ساعت 13:112019-05-05سياسي

زوج های دانشجو ی دانشگاه علوم پزشکی ایران وام 15 میلیون تومانی می گیرند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، با پیگیری های صورت گرفته از سوی دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی ایران به دانشجویانی که طی سال های 96 و 97 ازدواج کرده و در سامانه ازدواج دانشجویی نهاد رهبری دانشگاه ثبت کرده .

- معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: وام قرض الحسنه 15 میلیون تومانی به زوج های دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی ایران اعطا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، با پیگیری های صورت گرفته از سوی دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی ایران به دانشجویانی که طی سال های 96 و 97 ازدواج کرده و در سامانه ازدواج دانشجویی نهاد رهبری دانشگاه ثبت کرده اند تسهیلات بانکی قرض الحسنه به مبلغ 150 میلیون ریال اعطا می شود.

حجت الاسلام والمسلمین احمدی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به ثبت 119 ازدواج دانشجویی در دانشگاه، طی دو سال گذشته از تلاش مجموعه مدیریتی دانشگاه با هدف حمایت از زوج های دانشجو، در جهت ترویج سنت حسنه ازدواج خبر داد.

وی افزود: با توجه به مذاکرات صورت گرفته با یکی از بانک ها، دانشجویان تا پایان اردیبهشت 98 فرصت دارند با مراجعه به بانک عامل این موضوع نسبت به تشکیل پرونده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زوج های دانشجو ی دانشگاه علوم پزشکی ایران وام 15 میلیون تومانی می گیرند

زوج های دانشجو ی دانشگاه علوم پزشکی ایران وام 15 میلیون تومانی می گیرند