مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اردیبهشت 1398 ساعت 10:552019-05-05اقتصادي

امسال در کردستان هیچ واحد تولیدی تعطیل نمی شود


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: هیچ واحد تولیدی امسال در استان کردستان تعطیل نخواهد شد و از تولیدکنندگان حمایت های لازم انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد دره وزمی در همایش رونق تولید که در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: تمام بزرگان و مسئولان ارشد استان مهم ترین مسئله را بحث تولید می دانند.

وی با اشاره به اینکه زیربنای حل مشکلات کشور بخش تولید است، افزود: خوشبختانه مسئولان فضا را برای رونق تولید فراهم کرده اند و این بسیار نویدبخش است.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت کردستان عنوان کرد: واقفیم که حفظ یک واحد تولیدی در این فضا کار ساده ای نیست و تولیدکنندگان قسط وام و مالیات را به سختی پرداخت می کنند.

وی ادامه داد: عهد و پیمان می بندیم که در سال 98 هیچ واحد تولیدی تعطیل نشود و هیچ ساز ناکوکی در حمایت از تولید وجود نداشته باشد و همه برای حل مشکلات همنوا باشیم.

دره وزمی به 130 میلیون یورو ثبت سفارش تایید شده از سوی واحدهای تولیدی اشاره و اظهار کرد: افزایش 25 درصدی برق مصرفی واحدهای تولیدی کردستان نیز نشان دهنده عزم واحدهای تولیدی برای رونق تولید است.

وی در ادامه با عنوان اینکه هر کسی اگر مانع تولید شود با دشمن همراهی کرده است، تصریح کرد: امید واهی نیز به تولیدکنندگان نمی دهیم اما تمام همت خود را برای حل مشکلات واحدهای تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال در کردستان هیچ واحد تولیدی تعطیل نمی شود

امسال در کردستان هیچ واحد تولیدی تعطیل نمی شود