مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اردیبهشت 1398 ساعت 09:362019-05-05اقتصادي

برای افزایش قیمت انرژی باید اعتماد بالایی میان دولت و مردم باشد


هرچند سهمیه بندی سوخت اقدامی لازم در شرایط اقتصادی کنونی است اما پیش بینی می شود که افزایش قیمت سوخت شوک های اقتصادی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه احزاب خبرگزاری فارس، حزب ندای ایرانیان درباره طرح سهمیه بندی بنزین بیانیه ای تحلیلی صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است: اقتصادهای تک محصولی مانند اقتصاد ایران به علت عدم وجود مؤلفه ها و نهادهایی که به زیست بهینه اقتصادی جامعه می انجامد در زمان بحران با مشکل فراوان مواجه می شوند.

ضعف و فقدان مدیران قدرتمند که توان تصمیم گیری و مانورهای مناسب در شرایط بحرانی را داشته باشند، عامل دیگری است که سبب تشدید بحران در این مواقع می گردد.

بپذیریم یا نه، تحریم های غیرقانونی دولت امریکا بر اقتصاد ایران اثر گذاشته است و بحران ناکارآمدی مدیران و فقدان تصمیمات مبتنی بر ظرفیت های اقتصادی مزید بر علت شده است تا فشار بیشتری بر مردم به خصوص طبقات پایین و متوسط جامعه وارد آید.

اکنون که دولت محترم در نظر دارد سیاست دو نرخی شدن بنزین و سهمیه بندی آن را اجرا کند، ندای ایرانیان بر خود فرض می داند که در ارتباط با این تصمیم، بررسی های کارشناسان حزب ندای ایرانیان را به اطلاع متصدیان و مردم برساند.

حال که سهمیه بندی بنزین، دونرخی شدن و احیای دوباره کارت سوخت در دستور کار دولت قرارگرفته است، به نظر می رسد ابعاد مختل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای افزایش قیمت انرژی باید اعتماد بالایی میان دولت و مردم باشد

برای افزایش قیمت انرژی باید اعتماد بالایی میان دولت و مردم باشد