مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اردیبهشت 1398 ساعت 08:462019-05-05سياسي

کلید خوردن سؤال از رییس جمهور در رابطه با خصوصی سازی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، گفت: از پوری حسینی رییس سازمان خصوصی سازی خواسته ام تا در مناظره تلویزیونی به شفافیت مسائل مربوط به سازمان خصوصی بپردازیم و رسانه ملی نیز آمادگی خود را برای .

- نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، گفت: سؤال از رییس جمهور در رابطه با عملکرد سازمان خصوصی سازی در مجلس کلید می خورد و طرح آن در این باره تدوین می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، گفت: از پوری حسینی رییس سازمان خصوصی سازی خواسته ام تا در مناظره تلویزیونی به شفافیت مسائل مربوط به سازمان خصوصی بپردازیم و رسانه ملی نیز آمادگی خود را برای میزبانی این مناظره اعلام کرده، اما آقای پوری حسینی تاکنون پاسخی نداده و عنوان کرده که باید برای این منظور از دفتر رییس جمهور کسب تکلیف کند.

وی افزود: پس از تذکر صد نماینده و رییس جمهور در رابطه با کنار گذاشتن پوری حسینی از سازمان خصوصی سازی و رییس دفتر رییس جمهور عنوان کرد که دولت پای امنیت شغلی مدیران خود ایستاده است و این در واقع یک نوع ایستادگی در برابر خواسته نمایندگان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلید خوردن سؤال از رییس جمهور در رابطه با خصوصی سازی

کلید خوردن سؤال از رییس جمهور در رابطه با خصوصی سازی