مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اردیبهشت 1398 ساعت 19:102019-05-04سياسي

برگزیدگان اولین مسابقه ملی میکروگلایدر معرفی و تقدیر شدند


نخستین مسابقه ملی میکروگلایدر به همت انجمن علمی دانشجویی مهندسی مکانیک دانشگاه الزهرا در دوبخش دانشجویی و دانش آموزی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نخستین مسابقه ملی میکروگلایدر با رقابت 36 تیم دانشجویی و دانش آموزی در دو بخش علمی و عملی با آیین نامه مشخص برگزار شد؛ در این رویداد شرکت کنندگان پرنده ساخت خود را به پرواز در آوردند و از نظر علمی از آن دفاع کردند و ایده های خود را به صورت مصاحبه شفاهی و مستندسازی کتبی ارائه کردند.

این مسابقه با همکاری کارگروه بال های پرواز، معاونت فرهنگی و اجتماعی، معاونت پژوهش وفناوری و دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه الزهرا، اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی مهندسی مکانیک و انجمن هوافضای ایران برگزار شد.

هدف از برگزاری این مسابقه آشنایی دانشجویان و دانش آموزان با مباحث اولیه هوافضا، ساخت و عملکرد سیستم های هواپیمایی در مقیاس کوچک و قابل دسترسی تر بود، طراحی و ساخت یک میکروگلایدر می تواند چالش عملی مناسبی برای دانشجویان رشته مکانیک، هوا فضا و سایر گرایش های زیر گروه مکانیک باشد، همچنین طراحی و ساخت یک میکروگلایدر با علومی همچون سیالات، سازه، کنترل و … درگیر است و انواع تکنیک های ساخت و اسمبل کردن را پوشش می دهد، به همین دلیل از بار آموزشی بالایی برای دانشجویان و دانش آموزان برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان اولین مسابقه ملی میکروگلایدر معرفی و تقدیر شدند

برگزیدگان اولین مسابقه ملی میکروگلایدر معرفی و تقدیر شدند