مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اردیبهشت 1398 ساعت 17:562019-05-04پزشكي

داروخانه با مدل آموزشی PHARMACY SKILL LAB در مشهد افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، علی بدیعی، رییس دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حاشیه بهره برداری از این داروخانه گفت: - در راستای افزایش توانمندسازی دانشجویان، داروخانه مدل آموزشی PHARMACY SKILL LAB در دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی بدیعی، رییس دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حاشیه بهره برداری از این داروخانه گفت: داروخانه مدل آموزشی با زیربنای 20 مترمربع به منظور افزایش توانمندسازی دانشجویان قبل از حضور در داروخانه ایجاد شده است و محل مناسبی برای آشنایی و آموزش دانشجویان و ارتقای مهارت های عملی آن ها به شمار می رود.

بدیعی ادامه داد: برنامه ریزی های لازم جهت بهره برداری از این داروخانه آموزشی به منظور گذراندن بخشی از واحد های کارآموزی و کارورزی دانشجویان انجام شده است.

رییس دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: همچنین پیش بینی های لازم در بهره برداری از داروخانه مدل آموزشی برای آشنایی و آموزش دانشجویان سایر رشته های پزشکی که به نحوی با دارو در ارتباط هستند، اندیشیده شده است.

وی افزود: تلاش شده است در این داروخانه تمام اقلام دارویی موجود در کشور حتی دارو های گران قیمت و کمیاب و حتی دارو های یخچالی جهت آموزش در این مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داروخانه با مدل آموزشی PHARMACY SKILL LAB در مشهد افتتاح شد

داروخانه با مدل آموزشی PHARMACY SKILL LAB در مشهد افتتاح شد