مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اردیبهشت 1398 ساعت 17:212019-05-04سياسي

دیدار با رهبری آرزوی نوجوان قهرمان سیرجانی


امیرحسین عرب دانش آموز قهرمان سیرجانی که این روزها آوازه قهرمانیش در همه جا پیچیده دانش آموز مدرسه ای است که در دوران دفاع مقدس 40 شهید دانش آموز تقدیم انقلاب کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، امروز دانش آموزان دبیرستان پسرانه ابن سینا سیرجان شاهد تجلیل از دانش آموز امیرحسین عرب بودند که صابر ماهانی رییس سازمان بسیج دانش آموزی کشور برای قدردانی از این دانش آموز به سیرجان سفر کرد.

امیرحسین عرب همان دانش آموزی است که دوم و سوم آذر ماه سال 97 در مسابقات کاراته جهانی که در صوفیا بلغارستان برگزار شد، عنوان نایب قهرمانی را گرفت و برای آخرین رقابت خود تا مدال قهرمانی را به گردن بیاویزد حریف خود را جوانی اسراییلی دید که از ادامه رقابت گذشت و به نشانه اعتراض گفت: بروید حق فلسطینیان مظلوم را بدهید و از اشغالگری دست بردارید.

  این حرکت وی الگویی شد تا امروز رییس سازمان بسیج دانش آموزی کشور برای تجلیل از وی در کلاس این دانش آموز و دبیرستان ابن سینا سیرجان حضور یابد.

در مراسم تجلیل که با برنامه های فرهنگی و بسیجی همراه بود عنوان شد، این واحد آموزشی در دوران دفاع مقدس هم 40 شهید دانش آموز تقدیم انقلاب کرده است.

صابر ماهانی رییس سازمان بسیج دانش آموزی کشور در حاشیه این آیین گفت: امیرحسین عرب قهرمانی است که شهدای دانش آموز آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار با رهبری آرزوی نوجوان قهرمان سیرجانی

دیدار با رهبری آرزوی نوجوان قهرمان سیرجانی